tisdag, juni 22

Fram till nu..

Har man typ sovit.
Gick och la mig runt elva imorse igen när Emil kom hem så han kunde ta Albin.
La mig  i sängen och somnade som en prinsessa. :)
Emil och Albin låg i soffan och sussade.

Känner mig fortfarande lite förstörd efter denna natt men tur som väl handlar det inte om VARJE natt.
Vet inte om jag kan säga om Albin har lite kolik men det tro jag inte.
Pratade med barnmorskan förra veckan om det och hon sa att då skulle han skika mer än vad han gör.
Vissa kvällar han väl helt omöjlig helt enkelt och det är nog inte bara Albin som kan vara sån ibland, utan det finsn nog fler som egentligen inte vågar erkänna sånt.

Håller på att laga mat nu.
Fisk och mos :)

1 kommentar:

  1. Det tror jg med, att folk inte redigt vågar berätta hur jobbigt dom egentligen har det.
    Hoppas denna nattten blir bättre både för dig och mig då:) kram på er

    SvaraRadera

Lämna gärna kommentar med frågor och annat :)♥

- Stötande kommentarer publiceras ej!