tisdag, juni 22

Vilken kväll/natt.

Denna dagen vill jag inte uppleva igen!

Albin känner på sig helt klart att när Emil börjar jobba 04, slår aldrig fel.
Då skriker han.
Emil gick och la sig vid åtta igår kväll och då va det inga problem alls med han men runt 9 började han lite smått och gnälla.
Inte nu tänkte jag, låt Emil få sova när han ska upp tidigt och jobba.
Han känner på sig det så väl för då bli jag nervös att han ska skrika hela kvällen när han ska försöka sova.
Gick inte få stopp på han till slut.
Gav han mat och osv men inget hjälpte, spelade lixom ingen roll vad jag än gjorde så gav han sig inte.
Vid halv elva ringde Natalie och undrade hur allt hade gick med srikandet.
Hon mötte upp mig så vi gick en sväng med vagnen mitt i natten så han skulle somna.
Halv 2 inatt va jag hemma. =/
Snacka om att man är trött nu eller?
Albin vakande igen när Emil skulle sticka till jobbet nu vid 03 och nu somnar han inte om igen.
Ögonen är stora som vattenmeloner på han, pigg som lärka.
Ska försöka göra mitt bästa av saken och se om han somnar om igen annart få han somna i min famn i soffan, då brukar det gå rätt bra.
Tack gumman för du alltid ställer upp för mig, räddade min natt!

2 kommentarer:

  1. Har du kollat så han inte har kolik? Då brukar dem skrika kvällar och nätter! En som jag känner har en son som hade kolik. Hon fick knappt sova utav honom för han skrek och skrek. Hon testade akupunktur några gånger och sen vart det som bortblåst! :)

    SvaraRadera
  2. Oj. Du gick alltså ut mitt i natten? Stackare där. Hoppas verkligen att skrikandet lugnar ner sig.

    Förresten. Har en tävling på min blogg där du kan vinna 3 valfria dregglisar. Stor vinstchans hihi

    SvaraRadera

Lämna gärna kommentar med frågor och annat :)♥

- Stötande kommentarer publiceras ej!