onsdag, juni 23

Första inlägget idag.

Kan bero på att jag inte har suttit inne idag i denna helt underbara sommarvädet :)

Igår va det en fröjd att natta Albin.
Han somnade som en stock i sängen, bara lite gny från han men han somnade efter 10 min.
Upp vid halv 8 och byta blöja och matdax.
Har då sovit i åtta timmar, va rikigt skönt.

Skulle vara på Familjerätten kl 11 idag, men innan dess va vi på babyproffsen och fixade våran däck till barnvagnen.
Hur lätt va det när vi väl va inne i stan och få en parkering?
Lövmarknaden imorgon juh och alla va ju där inne och höll på med sina tält och liknade.
Gick hur br som helst, skriva på lite papperm, så nu har jag och Emil gemensam vårdnad om Albin. :)

Kom hem och gav Albin lite mat, sen va det bara att bege sig till BVC.
Väga lillkillen, plus nåt test jag gjorde om hur jag mådde och så.
Efter det har jag bara suttit i solen med Natalie, käkat en glass och pratat skit.

Kom precis innanför dörren nu och ska laga lite mat.

1 kommentar:

Lämna gärna kommentar med frågor och annat :)♥

- Stötande kommentarer publiceras ej!