onsdag, juni 23

En sovande bebis.

Ligger det här jämte mig i soffan :)
Han ville bara somna i famnen inna men tillslut gick det att lägga ner han så han somnade på filten.

Laga mat innan och planerade både Lövmarknaden och midsommar så nu är det planerat med. :)
Skönt att ha allt planerat.

Imorgon som sagt är det Lövmarknaden.
Åka in med Albin och Natalie med Emil runt nio.
Lämna Albin med Natalie och jag dra hem till Icka och träffa mina girls. :)
Natalie ville så gärna gå med han en runda så självklart så kan jag gå lite och kila utan att trängas.. hihi.
Men få juh tillbaka min gullunge sen!

Nu bli det att bada en bebis så han bli ren och fin tills imorgon.
Natta han och sen mig och Emil, upp tidigt imorgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna kommentar med frågor och annat :)♥

- Stötande kommentarer publiceras ej!