torsdag, juni 24

Lövmarknaden.

Åh.. som man har längtat!

Både jag och Albin vaknade halv 6 imorse.
Hade ställt klockan på sju men det va ju ingen ide att somna om för Albin ville ha tutte.
Somnade en stund med han i famnen en stund innan Emil gick upp vid åtta.
Han jobbade juh idag så vi åkte med han in till stan jag, Albin och Natalie.
Så redan vid nio va vi inne.
Tog en fika på 3G innan vi jag gick hem till Icka.
Natalie va lite barnvakt ett par timamr, skönt att inte behöva trängar bland allt folk med barnvagn.

Hos Icka va redan Linn så vi stack upp till Lövisen direkt.
Glömde ju ta ut pengar igår med så dessa köer va inte att leka med... som sträckte sig nog över halva stan.
Hittade en bankomat till slut där det bara stog ett par stycken så passade på att ta ut lite så man hade under dagen.

Kollade på en massor!
Finns ju sååå mycke där inne men det mästa har man juh redan sätt.
Samma saker som på Sailet och varje lövmarknad så egentligen inget nytt.

Hittade ett par jenas till Albin, plus en Barbafilt :)
En väska, smink och en tröja/jacka till mig.
Har kollat på denna tröja nu i flera år men har inte funnits i min storlek men nu va jag snabb så klippte den direkt. :)

Albin va hur lugn som helst i vagnen, även om han va vaken då och då så skrek han inte utan han bara tittade och va hur go som helst.
Va tvungen att nästan väcka han för han skulle ha mat.

En helt underbar och lyckad dag med mina girls.
Ett plus med va juh att det va kanon väder hela dan. :)

Är hemma nu iaf och helt mör i hela kroppen.
Gå där inne i 10 timmar tar på fötterna.

Nu ska jag slänga mig i soffan till en bra film.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna kommentar med frågor och annat :)♥

- Stötande kommentarer publiceras ej!