måndag, april 15

Tom i huvudet.

Alla barnen vaknade tidigt idag me.
Så fort Engla få syn på mig när hon vaknar så få man sånt leeende så man bli varm i kroppen så vem kan motstå det när man hör henne :)
Albin kom kort därefter in i varsagsrummet med sina prickar. Han ser lite bättre ur iaf... bli nog inga fler prickar men en del vätska sig fortfarande.
Feberyra på nätterna också.

Tog en kaffe med Natalie innan.. hon ringde så jag ställde mig och bakade kladdkakemuffins och glass.
Jag tog ett undantag idag också men bara liiite. Tränade ju trotsallt imorse :)

Engla sover en liten stund och jag gör detsamma me snart.
Albin och jag sitter i soffan och kollar på tv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna kommentar med frågor och annat :)♥

- Stötande kommentarer publiceras ej!