söndag, april 14

Söndag.

Ännu en dag hemma med vattenkoppor.. albin asså :)
Han kliar och kliar men han har fått medicin och potatismjöl över hela kroppen. Vet inte riktigt om potatismjölet funkar än men det sägs ju göra susen på dom som har haft det.

Igår somnade både jag och albin 03.
Han ville inte sova och yrade här fram och tillbaka mellan soffan och sängen men tillslut så somnade han men ändå upp igen kl 05:30 så inte mycke sömn för mig inatt.

Idag kom svärmor så vi käkade och jag passade på att ha min "äta vad jag vill dag" så jag bakade kladdkakemuffins och massa annat till det :)
Nu mår jag jag skit rent ut sagt men det va det värt.

Lägga mig i sängen nu och hoppas på att få fler timmars sömn denna natten.

Natti.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna kommentar med frågor och annat :)♥

- Stötande kommentarer publiceras ej!