torsdag, oktober 11

Myser ner.

Med en nybadad bebis i soffan.. mysigaste finns inte♥

Idag har jag och Albin varit ute i trädgården och lekt... iaf hela eftermidagen.
Han är egentligen på dagis Torsdagarna men influensa går där nere nu så han få snällt stanna hemma. Ingen i familjen vill ha det.. speciellt inte Engla!

När vi hade varit ute en bra stund kom Mikaela på besök.
Vi drack kaffe och hon hade framkallat en engångskamera som har jag haft i snart 5 år så hon tog med sig bilderna så mam fick sig ett gott skratt.. om intr flera. Kul när man hittaf sånt! :)

Trött är jag men ska banne mig sitta uppe idag.. emil ska ta båda barnen imorgon bitti så jag ska sova ut och det bli länge vill jag lova.

Se om man orkar palla sig in till stan imorgon..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna kommentar med frågor och annat :)♥

- Stötande kommentarer publiceras ej!