fredag, oktober 12

Helg.

Fredag!
Denna helgen bli det lugnt. Ska vara hemma och mysa med mina underbara barn då E jobbar.
Ska försöka och putsa alla fönster för nu ser man knappt ut och har inte velat putsa dom nu när det har varit sol ute så få se om det bli lite moln i helgen.

Idag har vi bars latat oss. Skulle åkt till tippen och slängt allt skräp vi har samlat på oss sen vi flyttade. Rensa upp på övervåningen och garaget men få väl göra det när E är lång ledig sen. Vill känna att man inte bor i skokartong längre!

Måste in till vårdcentralen med i veckan och kolla upp min hals igen. Min böld har inte gått ner efter medicin.. bara inflamationen så kanske måste tömma den på var igen innan det händer nåt allvarligt.

Har krypit ner i sängen redan och ska sova. Bäddat rent har jag gjort och jag älskar att läggs mig i en ren säng! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna kommentar med frågor och annat :)♥

- Stötande kommentarer publiceras ej!