söndag, december 5

God morgon.

Va det bara att säga då :)
Albin vakande för en halv timme sen och lika glad är jag för det... NOT!
Har legat och vridigt på mig hela natten och kännt  om Emil ligger bakom i sin säng men icke så vid 04 skickade jag ett sms och då va han på ön iaf och det va ju lite positivt iaf... hihi :)

Albin ligger och "fiser" med munnen och klämmer (leker) sig med sin fot.
Mycke prata nu nu denna senaste veckan, han SKA bara höras och hynas hela tiden.
Hmm.. undra vem han har fått det ifrån? ;)

Satte på Sunes Sommar en stund, finns inget på tv vid denna tiden man går upp ändå.. ibland bara repriser man har sätt 100 gånger om sen Albin föddes typ :P

Idag bli in till stan och julhandla med svärmor.
Ska se om jag kan få några julklappar avklarade, ha en iaf och den är till mamma. Tro jag få tänka ut lite till som andra nu under morgon så man vet vad man ska köpa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna kommentar med frågor och annat :)♥

- Stötande kommentarer publiceras ej!