söndag, december 5

En dag på stan.

Julskyltning idag med Jeanette.
Sköönt en söndag att hitta på nåt även om man va som dö sill när man vakande imorse vid 06.

Hela dan är typ förstörd för Albin när han vaknar så tidigt.
Han ligger och skrattar och små gnäller i sängen först sen när han har varit uppe en timme eller nåt så bli det ett jävla liv på honom.
Bara gnäll och skrik och gnugg i ögonen... imorse trodde jag att han skulle peta ut ögonen på sig själv så mycke gnuggade han.
Ska försöka lägga honom tidigare på kvällarna tänkte jag, få om det hjälper.

Åter till ämnet stan... handlade en rosa halsduk eller va det va 3 betala för två så jag fick den av Jeanette :)
En julklapp till henne som hon valde, en gullig nyckelring till mig och älsklingen där det stod You and Me som va formad till ett pyzzel.
Va även inne på Guldfyld och köpte ringar till min öron... hörde med dom där inne om man kunde göra om min förlovningsring men det va svindyrt sa hon kassan så hon rekommenderade att jag skulle köpa en helt ny iställer. Vill ju ha en med en sten i och det hade dom en där inne, skit snygg så få om jag ska inskaffa mig den :)
Det bästa va ju att det va samma stuk på den som dom vi redan har så den kommer passa.

Ligger i soffan just nu och kollar på Yrrol :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna kommentar med frågor och annat :)♥

- Stötande kommentarer publiceras ej!