måndag, maj 10

Stökigt i magen :)

Är de nu mera på morgonen.. den vill inte ligga still i 5 min ens :)
Har känt att bebben har fått sina rymer i magen då den är vaken och sover.
Mysigt!
Som det ser ut nu kommer den vara livlig både kvällar och morgon men mest på morgonen. Hhihi.

Har precis ätit frukost och skulle sätta mig och kolla på Våra bästa år.
Då började boxen cp sig och blev helt konstig.. ringer Telia och hör med dom vad det kan vara för fel, då säger dom att det är 86 i kö!
Herregud!
Hade alla samma problem nu på morgonen med boxen eller?
För så många har det nog aldrg varit i kö när man har ringt dit.

Försöker få tag i min handläggare på Af men när man ringer dit så säger dom att han kommer tillbaka imorgon och så ringer man och dom säger samma sak hela tiden.
Dom ville veta hur länge jag skulle vara inskriven och lite.. om det har hänt nåt om bebisen har kommit.
Slipper iaf gå på alla möterna och det är ju skönt :)

Väntar på att mina förbaskade pengar ska komma med =/
Bli så sne på försäkringskassan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna kommentar med frågor och annat :)♥

- Stötande kommentarer publiceras ej!