lördag, maj 1

"Knäpper" i magen.

Nu har jag hört denna "knäppande", "klickande" i magen i flera veckor.
Undra vad det kan beror på?
Det är mest när bebisen är aktiv och har hänt nån enstaka gång när jag bara känner en puff i magen.

Första gången jag hörde det skulle jag kliva upp ur sängen och trodde då att jag hade brutit ett ben eller en arm på den lille där inne. =/ Blev rikigt orolig!

Kan detta vara lederna som knäpper på dom?
Andra säger att det kan vara vattnet som går men inger vatten här inte.
Läste lite om det på FamiljeLiv men få inte rikigt nåt begepp på vad det kan beror på.

Man bli stel som en pinne varje gång det knäpper till och känner efter så det är inte är nåt.

3 kommentarer:

  1. Jag brukar läsa din blogg och tycker att det är spännande att läsa hur det går för dig. Jag har hört något om att det kan vara att barnet hickar men jag vet inte.

    SvaraRadera
  2. Vad roligt :)
    Jo men hicka känner jag när den har... detta hörs bara en ett liten klickljud i magen.
    Låter skumt iaf :P

    SvaraRadera

Lämna gärna kommentar med frågor och annat :)♥

- Stötande kommentarer publiceras ej!