söndag, maj 2

Ingen sömn och illamående.

En helvetes natt med andra ord!
Börjar bli sååå trött på detta nu, spelar lixom ingen roll hur jga ligger så kommer denna frukansvärda illamående. Har nog legat uppe hela natten och bara vridigt på mig och fått en timmes sömn då och då men fan inte mycke.
Det hör väl till graviditeten som vanligt och allt annat man har =/

Igår va vi hemma hos mamma på kvällen och grillade.
Syrran åker till Grekland nästa vecka för en bartenderutbildning så ville säga hej då och krama om henne innan hon åkte.
Dom (Susse och syrran) åkte med oss tillbaka in till stan för dom fick ju för sig att dom skulle dra ut sen när dom började bli lite smått fulla så körde in dom runt åtta sen åkte vi med hem.
Stannade imon Statoil och köpte läsk och chips till oss men det blev inte så mycke av det, både Emil och jag va rätt så trötta så vi gick och la oss runt tio.
Han skulle ändå upp och jobba idag tidigt.

Har tagit fram täcket och kudden nu i soffan.
Se om man slumrar till lite... är skit trött men ändå kan jag inte sova.  

2 kommentarer:

  1. Hej, ville bara säga att du har en fin blogg :) :) Kul att titta på alla mag bilder och hur du mått under din graviditet :) Själv e jag i vecka 8 på måndag :) Tidigt ännu :P mår illa som faaaaaan :/ o tröttheten ska vi inte prata om, hahaha :)
    Kram Jenny

    SvaraRadera
  2. Hej, Tack så mycke :) Jag lovar det bli bättre ju längre man har kommit. Mitt illamående försvann nån stans runt vecka 18 =/ men det är så olika.
    Hhaah.. ja bli trött faann... helt slut körd i kroppen är jag nu dessa sisa veckorna :)
    kram

    SvaraRadera

Lämna gärna kommentar med frågor och annat :)♥

- Stötande kommentarer publiceras ej!