onsdag, april 21

På bussen hem.

Blev jag rikigt rädd asså.
Vetr inte rikigt vad det va med mig men jag fick en sån känsla att
"NU GÅR MITT VATTEN"

Fick plötsligt sammandragningar som gjorde ont, kändes som mensvärk med imellan åt som gjorde ont.
Detta har aldrig hänt innan och jag ville bara att bussen skulle köra snabbare så jag hann hem om det skulle hända nåt. Är lite fjantig när nu när det börjar närma sig, och ha alltid mobilen i högsta hugg OM det skulle hända nåt.
Jag är livrädd att det ska hända nåt när jag är själv eller sitter på bussen, på väg nån stans.. det är nog min värsta mardröm.

Har fortfarande ont men tro inte det är nån fara... men man bli ju nojjig så fort det är nåt som man inte har känt innan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna kommentar med frågor och annat :)♥

- Stötande kommentarer publiceras ej!