onsdag, april 21

Barnmorskan och besök hos mamma.

Idag hat man verkligen varit igång.
Åkte till barnmorskan imorse, tvärr kunde inte älsklingen följa med men han få ta det nästa gång.

Tog blodprov och kollade blodtryck.
Hon rekommenderade att jag skulle äta mer järntabletter nu dom sista veckan så ska ta två om dagen istället för en, förklarar kanske en hel del varför jag har varot så trött och hängig dom sista dagarna.

Hörde hjärtljudet på bebben som vanligt och det låg på 144 och uppåt :)
Hade gått upp ett kg på två veckor, det vill säga så ligger vi på 77 nu. Inget att lipa för, baraj ag inte går över 80 kg.. haha.
Mitt sf-mått låg på 31,5 så det hade gått upp lite.
Bebben låg fixad nu med, skönt :)
Pratade allmänt med om allt möjligt om vad som kommer att hända... bra att få lite info.

Efter besöket tog jag bussen hem till mamma och umgås lite med henne.
Käkade middag, sen hämtade vi upp syrran vid Amiralen lite senare. Va inne påå Lindex en runda för jag skulle kolla efter en amningsbh men hittade ingen som passade typ. Sen åkte vi hem och åt våfflor :)
Mums!

Nu är jag hemma iaf, ligger i soffan och kolla på hockeyn.
Har sån ryggvärk så jag går av snart!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna kommentar med frågor och annat :)♥

- Stötande kommentarer publiceras ej!