torsdag, februari 4

Obehagligt.

Mina sammandragningar kommer mer oftare nu.
Dom gör inte ont, bara om det skulle komma flera på en kort stund.
Skriker ju inte av dom men de är väldigt obehagliga.
Bli när man gör vissa rörelser eller är kissenödig så nu går man ju unnä mer på toa för dom att slippa dom. Har suttit och spanat på internet nu och läst en massa att man ska ta det lugt, att dom kan komma om man stressar. Hallåå!!! Det ända jag gör är att gå hemma och dra, sitta i soffan är la inte så ansträngande!
Bli det värre få jag väl ringa in till förlossningen och be om råd om man ska åka in och kolla.

Har fått i mig en bit tacopaj idag med.. älsklingen och jag varmde lite.. blev visst över sen igår så nu slapp jag stå med maten idag! :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna kommentar med frågor och annat :)♥

- Stötande kommentarer publiceras ej!