torsdag, februari 4

Ingen bebbe :(

Inget sparkande idag heller knappt. :(
Börjar bli lite orolig förstås.

Nu har jag och älsklingen kollat på en johan falk till... den va inte så rikigt bra som dom andra men se värd va den la.
Va nere i konsum innan med och köpte en liiten påse godis så nu mår jag skit illa. :(
Jag som inte skulle äta sånt mer nu, skulle ju börja mitt nya liv tänkte jag och bara äta godis på helgerna men det har ju blvit nu varje dag att an har proppat i sig en massa.
Va t.o.m nere och köpte risifrutti och musli igår så jag skulle äta det iställer om jag blev sugen på nåt. Jajaj få la ta ett tag imorgon kanske :)

Resten av kvällen bli det nog bara lugnt här hemma, ska lägga mig ner nu i soffan igen och se om jag kan få liv i den lilla i mig.

Imorgon bli det hem till mamma och hälsa på, se om man köpa en hårfärg så hon kansek kan färga mitt hår.. börjar bli råttfärgat nu. Visserligen har mitt hår blivit helt konstigt under den tiden jag har varit gravid elller är gravid. Det bara hänger där, spelar ingen roll vad jag än gör så bli det aldrig som jag vill. Kanske bli bättre med lite färg i håret. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna kommentar med frågor och annat :)♥

- Stötande kommentarer publiceras ej!