lördag, december 5

LIKE HELL, AND I MEAN IT!

Nu har jag rikigt i ryggen/svanskotan/smärta i blygbenet. Detta måste ta slut NU!
Tro inte jag klarar en dag till med detta. Älsklingen ställer ju klart upp men vad han ska han göra? blåsa? Just nu känns det som om INGET hjälper och jag få bara ondare och ondare.

När man läser alla tips för självhjälp så ska man sitta stilla, hallå.. ska jag sitta still i flera veckor eller? No way! Ska man behöva gå till sjukgymnast så dom ska hjälpa en?

Läste om en tjej som hade detta och hennes började precis samma vecka som jag (v16) och höll på ända tills v 23. No way att jag går sån här i 7 veckor till!

2 kommentarer:

  1. Finns inte så mycke som hjälper tycker jag. Det ända är väl att tänka "detta kommer ju för nåt gott" så man få la stå ut ett tag :/

    SvaraRadera

Lämna gärna kommentar med frågor och annat :)♥

- Stötande kommentarer publiceras ej!