lördag, december 5

Ätit ännu mer...

Man känner sig verkligen som en valross nu.
Kollade på en film med Jonas och rajje så vi käkade ännu mer smörgåstårta. Tog en liten bit men hela gick inte ner. Ligger här utslagnen på soffa.
Det märklga är att jag fick ner hel skål chips (liten) efter tårtan men åt inte upp den helt. Märligt. Godis och sånt få man ner men inte mat..

Kollar på Robinson nu, måste ta tag i all disk i köket och sätta på diskmaskinen men orkar nog inte det idag, få bli en städning imorgon. Eller om Emil kan ta ett tag i köket. Min rygg pallar nog inte mer´idag :(

Imorgon jobbar älsklingen, så få se vad som händer för min del. Bli nog att bara vara hemma och vila mig. Visserligen har jag lite att göra imorgonen, så det få vi ta då när det kommer om man pallar eller inte.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna kommentar med frågor och annat :)♥

- Stötande kommentarer publiceras ej!