tisdag, september 22

Systemåterställning.

Har jag gjort på min kära laptop nu och jag BARA ÄLSKAR DEN! :) Den känns som ny igen. Visserligen fick jag installera allt igen och det tog sin lilla tid. Emil fick ta alla bilder och musik och sånt på  datorn så länge så inte allt försvann. Inte det minsta roligt om det hade gjort det :)

Ikväll har det inte inte hänt nåt, kollade på Idol innan och ändrade lite i bloggen. Man bli juh aldrig nöjd. Hhih.

Nu ligger vi i sängen, Emil spelar Sims och kollar på här med min dator så jag få koll på allt igen och hittar mina saker :) 

1 kommentar:

  1. Hej :)
    Jag har nu en tävling där du kan vinna en årsförbrukning av garnies senaste hudvårdsprodukt - Pure Active.
    20 produkter till ett värde av 1500:- kan bli dina :)

    Vad gärna med :

    http://millahoman.blogg.se/2009/september/draft-sept-22-2009.html

    SvaraRadera

Lämna gärna kommentar med frågor och annat :)♥

- Stötande kommentarer publiceras ej!