onsdag, september 23

Flickan som lekte med elden.

flickan2

Idag vakande jag av ren skräck att jag hade försovit mig men klockan va bara 6 eller nåt och svetten bara rinner typ. Det är så otäckt när man gör det så det är helt sjukt. Man tro man har sovit mer än vad man har gjort men egentligen är det bara ett par timmar. Kunde absolut inte somna om sen så låg och sved och vände på mig men efter all om men gjord jag det. *skönt*

Sen väckte Emil mig när min klockade hade ringt ett par gånger på morgonen, han va uppe före mig för en gång skull, trodde knappt mina ögon :) Hihih. Hoppade i den dusch och gjorde mig i ordning för stan. Åkte hem till Emma och käkade liteoch kollade på tv sen mötte vi upp mamma vid 6 för vi skulle gå på bio, Flickan som lekte med elden. Så sjukt bra film asså. Man rös juh typ hela tiden, fy fan! Jag bara älskar dom filmerna och böckerna.

Men nu ör jag hemma iaf, mötte Natalie på bussen hem så fick sällskap av henne så vi statt och snackade lite. Så nu sitter jag här i våran soffa och glo på tv. Emil att och spelade Sims när jag hem och det gör han fortfarande men ska nog kolla på en film innan det bli bädden för våran del.

Imorgon bli det psykologen kl 16.00, hon ringde innan. Har inte träffat henne på hela sommaren eller hört av henna så det vi skulle ta en liten uppdatering imorgon lite snabbt. Hon skulle tydligen ha ledigt en vecka till nu så vi fick passa på och träffas imån. Lite nervös är man väl alltid när man inte har träffats på ett tag och plus att det har hänt en massa i mitt liv hela sommaren, både mot och medgångar så man få väl se. Få väl bita i det sura äpplet ett tag.

Nu ska jag tvätta av mig makeupen och lite… Sov så gott allihoppa! puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna kommentar med frågor och annat :)♥

- Stötande kommentarer publiceras ej!