torsdag, maj 21

Trött.

Så in i bomben är jag nu.
Emil sitter och sprlar Sims 3, men snart få han stänga av för jag måste jag nog gå och lägga mig.
Va juh uppe tidigt med inatt och av åskan så man vakande hela tiden och sen kunde man inte somna om. Så man är lite mör i kroppen.

Plus att jag har min "lingonvecka" nu med och det bara forsar blod :( Har aldrig varit med om det. Det gör så ont, både i ryggen och i livmodern... och inga tabletter har jag heller hemma som jag kan ta.
Läste lite på internet innan att mensen typ man stanan upp i depression och stress och det har varit en svacka nu med allt, och har inte haft min mens regelbundet heller så.

Imån bli det ingen Jönköping då.. få la se vad man hittar på. Älsklingen jobbar juh :(

God natt på er nu min vänner så hörs vi imån!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna kommentar med frågor och annat :)♥

- Stötande kommentarer publiceras ej!