torsdag, maj 21

Sommar varme!

Helt otroligt hur varmt det är ute idag. Man bli så glad av sånt här väder. Det verkligen lyser upp ens dag.

Sovit gott har jag gjort inatt med, inget vakande. Hatar att gå upp på nätterna och kissa eller dricka vatten eller helt enkelt bara ha e massa tankar som snurrar runt i skallen på en så man inte kan somna.

Vaknade mys typ, lite sent när det äe kanon väder uppe men mina ögonlock svek mig igen imorse och ville inte öppna sig.
Älskligen kröp ner hos mig när han vakande. *mys*

Dagens planering skulle vara att jag hängde med Emil in till stan, han skulle till kontoret och jag skulel fixa alal mina papper på Försäkringskassan IGEN men det va tydligen stängd, så få inboka nåt annan om man bara sitter i trädgården och solar :) Inte fel det heller.

Nee nu ska jag Johanna försöka få i sig lite frulle. Är egentligen middad för en del men jag är juh alltid lite sent ute :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna kommentar med frågor och annat :)♥

- Stötande kommentarer publiceras ej!