söndag, maj 3

Sovit typ.

Idag har jag sovit länge.. gick och la mig vid tolv, men kroppen ville
gå lägga sig nio. =/
Satt och spelade Guitar Hero igår och kroppen bara la av.
Visste inte vad jag hade plopparna eller nåt. Kunde inte trycka på gitarren.
F*n det va otäckt. Älsklingen frågade mig hela tiden vad jag höll på med men
det visste jag inte själv.
Så få ta mig i kragen och gå och gå lägga mig. Älsklingen hängde med
även om klockan inte va så mycke. Så han höll om mig hela natten.

Eftersom jag aldrig har blivit så innan eller hållt på med panik och depression
tabletter så jag lite rädd hur jag ska reagera/spåra ur i vissa situationer.
Men det är väl sånt man få lära sig.

Älsklingen gick upp vid 9 tro ja och då väckte han mig men va inte helt med
mine sinnen då.. så somnade om till 12 :) Skönt att sova ut.
men få lite dåligt dåligt samveta när det öe fint väder ute.
Grannarna är ute och klipper gräser och rensar rabatten och gör allt möjligt
så ligger jag i sängen och sover. :)

Åt frukost innan och nu kollar jag på film.. rätt rolig faktiskt. :)
Men få la se om jag kan sätta mig i solen en stund. Få la ta med mig
min bok så har jag juh nåt att göra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna kommentar med frågor och annat :)♥

- Stötande kommentarer publiceras ej!