lördag, maj 2

Slappa dag.

Idag är det en sån dag.
Känner mig helt konstig i hela kroppen.. Känns som om kroppen inte alls
reagerar på nåt jag gör. Alla är helt konstigt. :(
Vet inte om det är medicinen som gör det eller så har inte baksmällan
gått över. Ibland kan man juh vara lite seg en dag extra innan kroppen
håller på att återhämta sig... iaf för mig.
Egentligen vill jag bara lägga mig i sängen och dra täcket över huvudet och
bara stanna där.. sova bort denna dagen, men jag få la härda ut.

Kan inte glömma vilket utbrott jag fick när jag kom hem på
Valborgsnatten. Den kommer nog alltid finnas i huvudet på mig.
Emill fick verkligen hålla fast mig för jag inte kunde ligga still, bara låg och
skakade vill dö. Det låter hemskt det äe sant. Hade gjort vad som helst för att det
skulle försvinna, men sen fick älsklingen mig på andra tankar så det hjälpte
lite.
Tur som va somnade jag rätt snabbt efter alla tårar, men ändå vakanar
jag med ångerst. :( :(

Har spelat tv-spel yp hela dan idag för jag ska sluta tänka på allt och det hjälper
väl upp till 70 procent eller nåt.
Har försökt att äta men det går inte.. :(
Lite fick jag ner.

Nehe nu mina vänner, så ska jag lägga mig ner och kolla på tv.
Få man se vad kvällen bär av..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna kommentar med frågor och annat :)♥

- Stötande kommentarer publiceras ej!