måndag, maj 25

Solsting och snesprång.

Dom är så roliga.. Den är på 4an nu. :)
Hahah.. man sitter här och småflina för sig själv.!

Vill ha MAT.. men har inget hemma, bara en massa shake. Få la kränga i mig ett pat syycken sånna så kanske jag bli mätt :)

Behöver duscha men jag orkar inte det idag. Är för trött för det, orkar ingenting. Man kanske bli lite piggare om man hoppar i en dusch, få se senare om jag har nån ork.

Imån bli det psykologen och in till stan, hinner jag med försäkringskassan med efter.
Kanske t.o.m kan ringa hemme imån och be om en ny tid. Bli rätt stressigt imån om man ska ut och äta och greja men få se vad babe säger när han kommer hem ikväll. Kanske han kan köra in, så slipper jag ta bussen. :)

Hahah nu sitter jag här och skrattar igen :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna kommentar med frågor och annat :)♥

- Stötande kommentarer publiceras ej!