måndag, maj 25

Asså.. vad är detta?

Vad trött jag bli på detta nu. Är helt hängig och trött HELA tiden? Varför?
Kan det inte gå över? Sover länge på morgonen, kan knappt gå upp. Ögonen sviker mig hela tiden och så somnar jag om.
Det är precis som om att kroppen inte lyder mig.
Är illamående och dåsig hela tiden... känner en sårts yrsel hela tiden som aldrig gå över. Det är juh fan inte kul att vara sån här på dagarna.. man har juh knappt lust till nåt längre eller ork.
Man gör allt möjligt för man ska piggna till lite och inte är illamående men det säger nej i kroppen. :(

Få la prata med min läkare om det.. så kanske vi kan göra nåt åt det för det börjar bli rätt så tröttsamt detta nu.

Ligger i soffan nu och vätar på att älsklingen kommer hem... bara skit på tv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna kommentar med frågor och annat :)♥

- Stötande kommentarer publiceras ej!