onsdag, mars 11

Tankar.

Vill skriva en hel del, men det blir inga ord, bara en massa tankar som maler. Jag är så trött på mitt sätt att tänka emellanåt. Att jag inte fattar vissa saker här i livet. Som är så självklara. Därför kanske jag inte kan få ner det ord.
Få panik ibland av allt. Jag vill fortfarnade lägga huvudet under sanden och försvinna vissa dagar.
Alla dessa tankar som bara surrar runt i huvud på mig.

Idag har verkligen inte varit en bra dag. Bara deppad ihop totalt känns de som.
Har lixom inte fått ro i kroppen eller nåt. Har bara stissat runt här hemma och bara varit. Känner mig som luft men de vet jag juh att de e jag inte.
Ville inte vakna i morse heller. Dra täcket över huvudet och bara ligga där.

Vissa dagar känns helt underbara och hur roliga som helst, däeför vill jag har som dagara och ta vara på dom när väl dom e där.

Vet inte varför jag skiver detta här men behöver väl prata/skiva av mig lite här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna kommentar med frågor och annat :)♥

- Stötande kommentarer publiceras ej!