onsdag, mars 11

Chillar!

Jag tro de e ett av mina ord jag har börjat med nu.. "fan va chill" , "chillar du eller?".
Chill överhuvudtaget finns alltid där i nån mening.
Det finns lixom vissa perioder där man har ett ord som alltid kör med.

Chill e såå gott ord på nåt sätt.. Det är roligt att säga de! :)

Kan tänka mig att för visst människor e de bara jobbigt att man säger ett och samma ord hela tiden. Vet juh själv när man umgås med sina vänner och dom säger typ samma ord hela tiden då bli man rätt så tröttt men de e kul ändå för man gör juh precis samma tills slut eller så börjar man med me samma ord som dom.. :)

Nehe.. nu ska Johanna laga lite mat till mig och babe.. Så vi bli mätta och glada i magen :) Vi vill inte veta av några tjuriga miner här hemme :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna kommentar med frågor och annat :)♥

- Stötande kommentarer publiceras ej!