tisdag, november 2

Tisdag.

En hemma dag, då trivs jag! :)

Natalie kom ut en sväng och tog en fika med mejja.
Alltid trevligt med lite sällskap.

Den nya Beck filmen va läskig.
Tro jag skulle skita ner mig ett antal X gånger innan filmen va slut.
Va nästan nära på att stänga av eftersom emil inte va hemma... fick sån nojja, kuslig känsla lixom. =/

Har suttit nu och försökt limma ihop mitt vita mobil skal jag klickade hem.
Det va ju sönder när jag fick det, eller många va sönder så hade ett hemma nu som jag aldrig skickade tillbaka så nu har jag limmat ihop det se om det hjälper och framförallt HÅLLER.

Idag för första gången gick Emil upp med Albin kl 8 imorse OCH jag fick sova vidare till 10 :)
Helt underbart.
Jag har somnat nu dessa dagar i soffan kl 19 och det känns att man är trött så dessa timmarna imorse gjorde mycke sen att vi la Albin kl 21 igår kväll, då fick han välling och liiite erstättning i typ 980/20 och han sov till 03, fick mat igen och sov till 08, då katterna väckte honom så han hade kunnat sova länge. Så denna natten och morgonen va guldvärd.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna kommentar med frågor och annat :)♥

- Stötande kommentarer publiceras ej!