onsdag, november 3

Svår nattad....

nu mera är min bebis!
Han ska bara inte sova fast han är så trött så han trillar av pinnen, han ska bara leka, skratta och upptäcka nya saker hela tiden.
Han har varit såna har nu i några dagar och knappt sovit nåt på mitt på dagen som han brukar. Har varit en 20 min hela tiden nån gång då och då så kanske max 2 timmar sömn på dagen.
Nu sover han iaf efter alla om och men.
Mitt lilla troll :)
Inatt sov han relativt bra.
Vaknade när Emil skulle upp vid 05 för han inte stängde av klockan men han somnade om igen efter mat.

Idag på förmiddage kom Icka och lilla Nellie och hälsade på.
Vi gick en promenad med dom små när de väl kom lite sol sen käkade vi pizza på vägen hem och mös med dom små liven hela dan.

Nu ska jag ta mig lite egentid i soffan medans alla andra sover och bara chilla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna kommentar med frågor och annat :)♥

- Stötande kommentarer publiceras ej!