tisdag, mars 30

Vakna här.

Jag iaf.. emil ligger fortfarande och sover.
Hna kom nog rätt så sent igår efter att ha fixat datorerna och det så jag låg och sussade när han kom, orkade inte vänta.

Va inte kul att gå och lägga sig igår, fick jävulska sammadragningar och ett tryck ner till, precis en sån jag fick när jag va inne på förlossningen... fast detta höll på några timmar.
Blev orolig att det skulle hända nåt och detta tryck... precis som om bebisen va exakt vad öppningen och ville ut. Det kändes skit obehagligt... försökte slappna av men det gick dock inte. 
Till slut så gick det över och kunde somna om igen men det tog sin lilla tid.

Ska lägga mig och kolla på tv nu och dricka Oboy :)  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna kommentar med frågor och annat :)♥

- Stötande kommentarer publiceras ej!