onsdag, mars 31

Vaken här hemma.

Idag ville jag verkligen inte sova bort hela dan.. (trodde det skulle bli fint väder) men inte.
Jaja då slipper älsklingen väcka mig när han kommer hem snart :)

Igår va vi typ iväg hjela dan från det att Emil vakande.
Gjorde oss iordning för stan så Emil skulle få klippa sig, det brhövdes nu vill jag lova, det va ju som om han hade en mössa på sig :)
Så han fick en tid på Parksalongen.
Åkte in till maxi och handlade efter det.. ett eko i både kyl och frys.

Emil ville ju ha en spel till Wii:t en speciellt så vi fick åka tillbaka till stan och gå in på Games, hade dom inte det där kvar. Åkte även ut till Elgiganten och Onoff, va slut där med... :( Stackars babe! Han har alltid sån otur när det gäller sånt.. så det blev inget spel.

Åkte hem tillslut och lagade god mat.
Kyckling och ris :) 

Emil skulle upp och kobba nu inatt så han gick och la sig vid nio igår kväll efter vi kollat på en massa skit på MTV.
Själv va jag rätt så trött med så kollade på House i sovrummet med babe sen somnade jag med.

Ska äta frukost nu och hoppas på att älsklingen kommer snart.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna kommentar med frågor och annat :)♥

- Stötande kommentarer publiceras ej!