tisdag, mars 9

God morgon.

Är vaken nu.
Hur har nni sovit inatt?
Precis ätit en lång och god frukost. Älsklingen ligger och sover, han kom nog hem sent inatt.

Det är fint väder ute idag igen och det gillar vi. :)
Få se vad dagen har att erbjuda.

Igår kväll och inatt hade jag så ont i mitt revben så jag knappt kunde andas, på rikigt.
Varenda andetag jag tog va en pina.
Känner att det börjar nu igen.. få se om det går över under dagen.
Läste lite om det igår i mina böcker och det kunde vara livmodern som börjar trycka uppåt nu eller att bebben är precis där och rör sig.

2 kommentarer:

  1. Hej. När jag ska läsa din blogg så ser jag inte längre vad det står för din info rad, om du förstår vad jag menar, är i vägen. Är det bara på min skärm de ser ut så eller har någon annan sagt något om de? :S /Mvh Malin

    SvaraRadera
  2. Hej.
    Konstigt.. det är inte nån annan som har sagt nåt. Kanske är din skärm. Ska höra mig fram om det är fler som har samma problem.. så få jag se om jag kan göra det bättre.
    Tack för att du sa nåt. :)

    SvaraRadera

Lämna gärna kommentar med frågor och annat :)♥

- Stötande kommentarer publiceras ej!