måndag, mars 8

Bio/stan.

Idag har det varit full rulle hela dan.
Gjorde mig iordning för stan när jag gick upp typ, Natalie och jag fick ett ryck av att gå på bio idag.
Så hennes mamma körde in oss vid tre. Gick en runda på stan och fikade innna bion började vid 18.
Såg Farsan grym rolig film, tro vi skrattade hela filmen. Först ville jag se Snabba Cash men den få det lbi nästa gång :)
Efter filmen gick vi ner till Mcdonalds och käkade.
Visserligen va man rätt så mätt av popcornen och läsken på bion men lite mat går ju inte säga nej till. hihi. :) 

Är hemma nu iaf.
Mitt revben känns som om det ska gå av snart. Igår satt jag och grät hela kvällen för det pissont.
Har så svårt att andas med när det gör så ont. 

Bli nog att gå och lägga sig snart, är skit trött. Mina ögon hänger inte rikigt med. 
Älsklingen är inte hemma så det bli att gå och lägga dig själv ikväll.   

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna kommentar med frågor och annat :)♥

- Stötande kommentarer publiceras ej!