fredag, januari 29

Soffläge.

Emil stack precis till en polare med med sitt x-box, som skulle spela lite så ville inte att dom skulle vara här så han tog med sig det istället så dom kunde sitta hos han. Känner att jag inte vill ha en massa folk här idag.

Älsklingen hade laddat ner ALLA Johan Falk filmerna när jag va iväg så vi kollade på en, tyvätt fick jag kolla på en jag redan hade sätt, Vapenbröder men det gjorde inte så mycke, den va ju så bra ändå. :) Plus att jag fick ju dregla lite med till Frank Vagner, aldrig fel! :)

Ska slappa i soffa nu en stund, har så j*vla ont i ryggen, börjar få det nu igen men denna gången känns det som om det bara är ryggen och ingen foglossning. Satte på Vi hade iaf tur med vädret, så det bli väl att kolla på den nu. :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna kommentar med frågor och annat :)♥

- Stötande kommentarer publiceras ej!