fredag, januari 29

Hemma igen.

Dålig uppdatering... vet!
Stack ju till till mötet igår morse sen efter det tog jag bussen till mamma. Åt och slappade hos mamma hela dan... va så trött så jag orkade inte åka hem sen på kvällen, ryggen va helt förstörd så stannade en natt hos mamma. :) Gjorde god smörgåstårta på kvällen... både jag och mamma blev så dunder sugna på det, va så gott så vi åt och kollade på Robinson.

Nu hämtade älsklingen mig i Nättraby... ville inte passa nån buss hit ut så han va snäll och hämtade mig. :) Tog med lite smörgåstårta till han som han ska äta nu! :P

Va inne på och köpte en till munktröja på stadium min började bli lite trång vi magen nu så en sån fick det bli.. köpte en grå denna gången.. :) Älskar dom munktröjorna där inne, dom är både varma och lite längre.. skönt nu med när det är kallt ute och just nu kan man ju inte ha midje tröjor längre.. :) Hhahah..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna kommentar med frågor och annat :)♥

- Stötande kommentarer publiceras ej!