fredag, november 27

Sova dax snart.

sova

Nu bli det snart bädden för mig. Älsklingen kommer nog om en timme så få om jag är vaken då. Mina ögon verkar inte vilja det jag vill idag heller så få väl lyda den idag.

Imorgon bli det ut och äta med girlsen på Olearys efter det bli det utgång fåran del. Kommer kännas konstigt men ändå bra att gå ut nykter, jag som sa till mig själv för några år sen att jag kommer ALDRIG gå ut nykter men det är nog dax att jag bryter det nu. Själv så tycker jag inte om fulla och odrägliga människor som går runt och spyr hela tiden eller som trillar precis vid ingången av puben och inte får gå in. Så ja det känns rätt skönt att gå ut nykter imorgon och bara ha kul :)

God natt på er! PoK

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna kommentar med frågor och annat :)♥

- Stötande kommentarer publiceras ej!