fredag, november 27

Fredag.

Äntligen är det helg igen:)

Har ni sovit gott inatt? Jag har inte sovit så hyfsat inatt. Vaknat flera gånger av att behöva gå på toa sen är jag lite förkyld så har även vakant av att jag är torr i munnen =/ Dessa nätter!

Varit så varm inatt med så har sovit utan täcket, så Emil fick sänka elementen i sovrummet när han skulle gå och lägga sig. Han låg och höll om mig och sa att han ville ligga mig mig och bebben, *gulligt* men jag fick neka han. Va så varm. :(

Har precis ätit frulle nu och emil har stuckit till jobbet, kollar på en massa repriser från igår på nåt som jag redan hade sätt.

Idag funderar jag på att julpyssla :) Äntligen säger jag då. Älskar julen. Göra iordning stackarna och sätta upp dom och julgardinerna. Visserligen har jag inga till vardagsrummet än men ska se om jag hittar några idag när jag ändå ska in till stan. Så det är det som ska göras idag :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna kommentar med frågor och annat :)♥

- Stötande kommentarer publiceras ej!