lördag, november 28

Lagar mat. :)

Jag har verkligen haft en riktigt tråkig dag idag. Den har varit katastrof! Har bara legat och deppat ihop totalt. Tro mina hormoner har blivit ännu mer nu. Ena stunden är jag glad och ena helt nere, man tro att jag ska börja gråta vilken sekund som helst. :( Drygt som fan! Och det är ju emil som få ta den skiten med och han tycker absolut inte det är så roligt. Men han vet att jag bara menar väl. :)

Nu håller jag på en potatis gratäng och ska snart börja steka köttet. Vill ha lite lördagsmys idag. Jag tro jag har blivit en riktig hemma fru när man har blivit gravid.

Ikväll bli det nog film och mys. Ska bort till stället vi bodde på innan och hämta lite post som har legat i brevlådan sen vi adressändrade. Va en hel del tro ja. :( Bara räknar säkert! hihi 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna kommentar med frågor och annat :)♥

- Stötande kommentarer publiceras ej!