lördag, november 28

Diskussion.

Nu har jag och Emil ätit mycke god mat jag har lagat. :) Det va fett men gott va det. Inte fel. :P

Efter maten nu så kollade vi upp olika barnvagnar som  kunde passa. Eftersom emil inte vill veta  vilket kön det är medans jag vill. Jag vill planera lite inför mitt första barn. Alla man frågar med som mamma och dom så ska man helst inte veta vilket kön det är på bebben, för det är inte lika spännande. Så nu hittade jag en skit snyggt barnvagnen i svart och rosa. Det va inte mycke rosa men lite lagom. Den sa vi att den ville båda ha men sen kommer ju denna biten att Emil inte vill veta. *puhhh* Asså jag är så nyfiken på vad som ligger i min lilla mage PLUS att förbereda allt annat man ska köra, kläder o.s.v. Hur kul är det att köpa "neutrala färger" som både passar en tjej och kille. Få väl se vad som händer med den diskussionen. :)

Bebbe

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna kommentar med frågor och annat :)♥

- Stötande kommentarer publiceras ej!