fredag, augusti 7

Kom precis hem..

Som jag nämde igår så har jag varit hos mamma inatt och har inte hunnit blogga nåt.
Men åkte iaf dit och vi hade skit roligt hela kvällen. Tog "några" glas vin som bara skulle bli 2 men sen blev det bara mer och mer så man är lite bakis idag.. =/
Åkte där ifrån vid 1.. gick en runda på stan när jag va där inne. Hittade ett par nya tygskor på Dinsko, mina andra va rätt så slitna nu.. hälen va helt trasig så man gick juh på marken av dom.
Så det va skönt med ett par nya skor. :) Aldrig fel det inte.

Emil åkte till jobbet nyss.. så han träffa han iaf en stund innan han åkte.
Han hade tydligen kollat runt på lägenhet i stan och massa annat.. vi känner att vi måste byta upp oss nu.. detta börjar bli såå trångt nu.
Hittade en massa lägenheter iaf så sa väl kolla lite men allt är inte rikigt bestämt än eller om vi ska ta huset här ute på Hasslö. Men det är väl sånt vi tänka p lite.

Idag händer inte ett skit.. eftersom jag är lite bakis så bli det nog ligga inne i denna varmen och kolla på tv. Top model började nu så få la kolla på det och äta nåt kanske:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna kommentar med frågor och annat :)♥

- Stötande kommentarer publiceras ej!