måndag, maj 13

Kyrera mig!

Idag lägger jag hantlarna på hyllan.
Ont i halsen och förkyld!

I lördags fick vi för oss att gå bort på grillkväll. Blev en hel del och väääldigt sent. Kom hem 03 och upp med ungar kl 07. Tur så vaknade albin så vi käkade frukost och la oss i soffan igen en stund. Jag låg och sov med albin jämte mig medans han kollade på barnprogram.
När pappa hade vaknat så öppna vi paket och jag gjorde färdigt tårtorna.
Hatar när folk säger att dom ska komma och så sitter man och väntar men dom hör aldrig av sig. Så står man här och hae pmanerat in och fixat extra.. så jävla dålig stil!
När Engla fyller 1 bli det kalas för bara familjen.. oss!

På tal om annat så började emil att såga ner träd igår.. kastanjeträd så nu är det borta :)
Är det bara den där stora eken kvar som förhoppningsvis kommer att vara borta idag också. Sen bli det fint på tomten.. nya blommor och sånt ska inhandlas.

Nu ska jag passa på att vila en stund.
Engla sover och albin på dagis.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna kommentar med frågor och annat :)♥

- Stötande kommentarer publiceras ej!