onsdag, april 24

Onsdag.

Dagen började med sol men dessvärre kallare än vad det såg ut som så jag fick inte dåligt samvete för jag har haft en inne dag :)

Ringt en massa samtal idag.. BVC och läkaren.
Ville ha mer klar tecken av dom hur vi ska göra med min halsmandel. Den är helt öppen nu och kommer vätska och blod ur den nu så dom gjorde en odling och sen få jag en remiss upp till öron,näsa, hals och där utesluter dom vad vi ska görs sen.
Jag hoppss ju på operation men vi få se vad som händer!

Engla är så mycke sämre idag med sina koppar. Idag har hon prickar på hela kroppen och ingen medicin finns det till henne heller så potatismjöl och kylbalsam är min räddning.
Hon somnade för bara en stund sen så hoppas hon få sova inatt och jag ska me passa på att lägga mig nu.

Imorgon bli det dagis för albin... äntligen få han leka av sig :)))

Natti.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna kommentar med frågor och annat :)♥

- Stötande kommentarer publiceras ej!