tisdag, april 9

Min dag.

Har väl i stort sätt inte hänt så mycke men tänkte att ge er en liten uppdatering.

Albin har varit på dagis som vanligt.
Innan jag hämtade han hann jag träna 1 timme och mamma va här på en kaffe.

På eftermiddagen hämtade mamma och jac Albin så vi va ute och gick en låång promenad med barnen.
Efter det ha de bara varit mys hemma... albin har varit sjukt trött idag och engla har max sovit en timme sen kl 10 imorse så lite gnäll och stök på bägge men ändå en mys dag ♥

Imorgon hoppas vi på mera sol men liite värmare :)

Har slängt i mig en tonfisksallad till nu.. tränat igen och jag tänker inte ge upp denna gången.
Magrutorna börjar sitta fram och jag är en lycklig tjej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna kommentar med frågor och annat :)♥

- Stötande kommentarer publiceras ej!