tisdag, februari 5

Usch...

Vilken dag säger jag bara.
Barnen är sjuka och jag lika så. Jag har varit hemma med barnen själv idag. Emil ville åka och jobba så idag har inte varit nån rolig dag för mig.

Engla vägrar sova.. max 15 min och gnällig.
Snoren rinner på henne också men tur hon inte är täppt i näsan.
Albin har bara lite hosta kvar men han känns inte riktigt kry ändå. Han ska vara hemma imorgon me sen på torsdag bli det dagis så han få leka av sig lite :)

Nu sover dom små iaf.. tog bara dryga två timmar typ men nu så. Albin somnade t.o.m utan napp idag när jag tog den ifrån honom innan.

Kollar på Maria och mindy och kyrera mig i soffan.. bli sängen tidigt kväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna kommentar med frågor och annat :)♥

- Stötande kommentarer publiceras ej!