söndag, januari 13

God morgon.

Medans jag ändå ligger kvar i sängen medans Emil är uppe med barnen denna kalla morgon så passar jag på att uppdatera er lite om läget just nu.

Egentligen finns det inte så mycke att skriva om.
Engla växer och kan nu sitta själv och flytta sig på golvet själv när hon ligger på mage. Visar inga tecken på krypa än men tro det är på gång snart.
Gå stolen vi köpte till henne vill hon knappt stå i. Hon ligger som sagt hellre på golveg och då va det som jag anade :)

Albin börjar faktiskt prata jättemycke nu och han sjunger för fulla muggar.

Äntligen kan jag säga att jul och nyår är över.
Blev en lyckad jul och nyår med fest och firade in det nya året.

Har redan hunnit bli 25 detta året (8 januari) och äldre vill jag inte bli :)

Det va lite kortfattat iaf.. är det nåt annag kan ni väl lägga in en kommentar :D

Bilder kommer läggas upp efterhand så håll utskick ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna kommentar med frågor och annat :)♥

- Stötande kommentarer publiceras ej!