tisdag, december 11

Uppe med tuppen.

Redan kan jag säga!
Bara för att Engla har sovit som en prinsessa inatt så vaknar Albin tidigt.. kl 06:00. Sitter död i soffan och kolla på barnprogram.
Tyvärr funkar inte alla play kanalerna på boxer så Rio till Albin kan jag inte sätta på. Han somnar alltid till den filmen, plus att det är en favvo film som går 24/7 här hemma.

Hahaha det roliga igår va att efter middagen skulle jag göra en latte och hade tyvärr bara en kapsel kvar till det.. blev såå sugen på det.
Satte in kapslarna som vanligt, både mjölken och expresson. Gick givetvis där ifrån och skulle flytta nån tomte jag fick syn på i ögonvrån och när allt va färdigt så hade jag glömt ett glas! Hur kan man göra det lixom? Låg kaffe över hela diskbänken och det hade runnit ner på golvet...puuhh! Jag bli galen på mig själv och där rök min SISTA latte!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna kommentar med frågor och annat :)♥

- Stötande kommentarer publiceras ej!