tisdag, december 18

Slänger mig i säng.

Tröttast är man.
Sovit 2 timmar och varit uppe och kissa.. så har min natt varit. Har fått nån dille på att jag måste kissa varje gång jag vaknar!!

Idag la sig iaf albin i tid.
Han höll på att somna i soffan vid 18 men icke sa jag och tog ett bad med honom och där fick han sitta tills han inte ville med.. i dryga 1 timma :)
Välling i soffan och film sen däckade han i sängen.
Han har ju inte kunnat vara på dagis heller nu måndag, tisdag pga av sin ögoninflamation men hoppas de är bättre tills på torsdag för han måste leka av sig lite.

En sak som jag har tänkt på med Albin är att han behöver nog inte sova middag mer på dagarna.
Klart han är tröttare vissa dagar som när han är på dagis men har börjat vara ute lite mer nu så han piggnar ju till. Det lixom inte att få honom till sova på kvällarna annars.

Idag har vi bars varit hemma.
Snöat har det gjort men knappt nåt som har lagt sig för det fortfarande är plus grader ute. Ville gått ut på promenad men få ta en tur imorgon om vädret tilllåter :)

Tänkte ta mitt första träningspass imorgon med om barnen är snälla och låter mig träna en stund :)

Nstti.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna kommentar med frågor och annat :)♥

- Stötande kommentarer publiceras ej!